Gisteren om Hong-Kong - Reisverslag uit Cheung Sha Wan, Hong Kong van Fleur Velthoven - WaarBenJij.nu Gisteren om Hong-Kong - Reisverslag uit Cheung Sha Wan, Hong Kong van Fleur Velthoven - WaarBenJij.nu

Gisteren om Hong-Kong

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Juli 2014 | Hong Kong, Cheung Sha Wan

Gisterenochtend zijn we naar het kantoor geweest. Daarvoor hadden we eerst nog bij de Starbucks gegeten. Tussen de middag hebben we Chinees gegeten. Daarna zijn we voor de tweede keer wezen kijken of het druk was bij het treintje naar de Piek. Het viel wel mee dus zijn we met het treintje naar de Piek gegaan. We zijn toen naar het dakterras gelopen en daar hadden we een heel mooi uitzicht!!! In het gebouw op de Piek zat ook madame tussauds. We zijn wel met de taxi naar beneden gegaan want er was een hele lange rij naar het treintje! S'avond hebben we in een Nederlands restaurant gegeten en dat was super lekker!!

• 15 Juli 2014 - 07:28

Mama:

Wat een leuke dag gisteren weer! Ook mooie foto's!