aangekomen!!! - Reisverslag uit Cheung Sha Wan, Hong Kong van Fleur Velthoven - WaarBenJij.nu aangekomen!!! - Reisverslag uit Cheung Sha Wan, Hong Kong van Fleur Velthoven - WaarBenJij.nu

aangekomen!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

12 Juli 2014 | Hong Kong, Cheung Sha Wan

Ik ben anderhalf uur geleden aangekomen met het vliegtuig. Nu zit ik op het kantoor van Vero. Het is hier echt super leuk!!!

  • 12 Juli 2014 - 08:36

    Babette Velthoven :

    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Heel veel plezier in Hong-Kong!

    ( en neem nog maar iets mee voor mij

  • 12 Juli 2014 - 14:48

    Mama:

    Wow, mooie foto zeg! Eet smakelijk voor dalijk!
    X mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Cheung Sha Wan

Fleur

Ik ga voor een week naar Hong-Kong om het kantoor van Vero te bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 2634

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 18 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: